מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מתנפחים להשכרה

עולם המתנפחים – המומחים למתנפחים להשכרה, מספקים שירות לכל הארץ!

אצלנו תמצאו מגוון ענק של מתנפחים להשכרה:

ועוד!

שירות מתנפחים להשכרה כולל גם הובלה של המתנפח למקום האירוע, הרכבה והתקנה של המתנפח, שירותי מפעיל של מפעיל מנוסה מטעמנו, בעל תעודת מפעיל בתוקף וכמובן פירוק המתנפח בסיום האירוע. אצלנו תוכלו להנות משירות מעולה ויחס אישי ומקצועי. לכל מהפעילים שלנו ניסיון רב עם ילדים בכל הגילאים.

איזה סוגי מתנפחים להשכרה קיימים?

מתנפחי ספורט אתגרי – מתנפח המשלב פעילות ספורטיבית אתגרית תחת סביבה בטוחה ומבוקרת. פעילות שיכולה להתאים לילדים במגוון רחב של גילאים ולספק הנאה ואתגר לכל משתתפי האירוע.

מתנפחי מים ומגלשות מים – מתנפחים המתאימים לשימוש במים או מתנפחים המכילים מים. למשל מגלשות מים שמתקינים בבריכה, תותח קצף למסיבות בריכה, מגלשות מים המשלבות בריכת מים בקצה, רולרים ענקיים וכדורים מים לפעילות ספורטיבית ומהנה בתוך הבריכה.

מתנפחים לגיל הרך ומתנפחים רב גילאים – מגוון ענק של מתנפחים שמתאימים לכל הגילאים! ג'ימבורי ובריכות כדורים לפעוטות וקטנטנים, מתקני קפיצה לפעוטות ולילדים ומתקנים מתנפחים לילדים גדולים.

מתנפחי קונספט – מתקן מתנפח נינג'ה אתגרי, מתקן מתנפח סימולטור גלשן, השור הזועם, סימולטור סנוקר אנושי, אתגרון פארק היורה ועוד ועוד.

למה כדאי לשכור מתנפחים במקום לקנות אותם?

מתקנים מתנפחים הפכו להיות אחת האטרקציות הפופולריות ביותר האירועים לילדים, הן אירועים פרטיים והן אירועים קהילתיים. זאת בגלל שילדים מאוד אוהבים פעילויות של מתנפחים.

אז אם הם כל כך אוהבים, למה לא לקנות?

אחת הסיבות העיקריות היא המחיר, עלות של מתקן מתנפח יכולה להיות גבוהה מאוד בהשוואה לעלות ההשכרה ליום אחד וסביר להניח שלא תשתמשו בו יותר מכמה ימים בודדים במהלך השנה.

סיבה נוספת היא תחזוקה ואחסון – מתקן מתנפח בגודל מלא דורש תחזוקה שוטפת של ניקיון, שטיפה וטיפול בחורים. מה גם שלוקח הרבה זמן לנפח ולהוציא אוויר מהמתקן, אז למה שתרצו לעשות זאת בעצמכם? בשביל לאחסן מתקן מתנפח בגודל מלא יידרש לכם מחסן גדול, בו תוכלו לאחסן את המתקן בצורה בטוחה ויעילה.

תמיד אפשר לקנות מתקן מתנפח קטן, לשימוש בגינה הביתית לילדי הבית, אבל כשמתכננים אירוע עם מספר רב של משתתפים זה כבר סיפור אחר לגמרי.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן