מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מתנפחים לילדים

מתכננים מסיבת יום הולדת לילדים? מתנפחים לילדים זו בדיוק האטרקציה שחיפשתם!

אצלנו ב"עולם המתנפחים" תמצאו מגוון רחב של סוגי מתנפחים לילדים בכל הגילאים.

מתנפחים יבשים, מתנפחים רטובים, מתנפחי קפיצה, מתנפחי קונספט, מתנפחי ספורט אתגרי ועוד ועוד.

כל המתנפחים שלנו בעלי תו תקן ואנו מספקים עבורכם שירותי הפעלה, על ידי צוות המפעילים המוכשרים שלנו, כולם כמובן בעלי תעודות מפעיל בתוקף.

איזה מתנפחים יש לילדים?

מתנפחים לילדים קיימים לכל הגילאים, ישנם מתנפחים המתאימים לפעוטות, ילדים ונוער. כאשר מתכננים אירוע או מסיבת יום הולדת, כדאי לקחת בחשבון את גיל הילדים ולהתאים את המתקן המתנפח לגיל וכמות הילדים שישתתפו בחגיגה.

במידה וישנם גילאים שונים, קיימים מתנפחים שמתאימים לכל הגילאים, רק חשוב לשים לב כי שילוב פעוטות עם ילדים גדולים יותר דורשת השגחה קרובה של מבוגר לכל פעוט.

מתנפחים לגיל הרך – מתאימים לילדים מגילאים שנה ועד 3 שנים. בדרך כלל אלה מתנפחי קפיצה, לעיתים משלבים בריכת כדורים וברוב המקרים מגודרים ברשת רכה, למניעת נפילה מחוץ למתקן. המתקנים מתאימים לכמות משתתפים של 1-5 ילדים ומולצים אך ורק בהשגחת מבוגר.

מתנפחים לילדים – מתאימים לילדים מגילאי 4 ועד 9 שנים. ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מתנפחים, כגון: מתנפחי קפיצה, מתנפחי קונספט, מבוכים, ספורט אתגרי, מתנפחי מים, סימולטורים, מתנפחים המשלבים בריכה ועוד. חלק מהמתנפחים מתאימים לשימוש של ילד אחד בכל פעם וחלק מהמתנפחים מתאימים לשימוש קבוצתי.

מתנפחים לנוער – מתאימים לגילאי 10 ומעלה. מדובר על מתנפחים יותר מאתגרים, המשלבים בדרך כלל ספורט אתגרי או משחק הפעלה. לעיתים אלו מתנפחים המתאימים לילד אחד בכל פעם ולעיתים מתנפחים המשלבים פעילות קבוצתית רבת משתתפים.

איזה סוגי מתנפחים מתאימים לילדים?

כל סוגי המתנפחים מתאימים לילדים. אם אינכם בטוחים איזה סוג מתקן מתנפח אתם צריכים לאירוע שלכם, צרו איתנו קשר ונשמח להתאים לכם את המתנפחים לגיל הילדים, קונספט האירוע וכמות האורחים שלכם.

אצלנו בטיחות היא מעל הכל ואנו מקפידים לבצע בדיקות תקופתיות לכל המתקנים המתנפחים, כדי להבטיח לכם שירות איכותי, אמין ובטוח.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן