מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לבת מצווה בצפון

מתכננים מסיבת בת מצווה ומחפשים אטרקציות לבת מצווה בצפון? נשמח לעזור!

אטרקציות להשכרה שישדרגו לכם כל אירוע – דוכני מזון, מתקנים מתנפחים, שולחנות משחק, משחקי וידיאו, גימיקים למסיבות ואירועים – הכל במקום אחד!

כלת בת המצווה כבר בחרה מה האטרקציה שהיא רוצה? האם זה דוכן וופל בלגי מפנק או דווקא מתקן מתנפח נינג'ה אתגרי? סימולטור גלשן זה הקטע או שלה או דווקא קיר טיפוס? כל האטרקציות מכל הסוגים והצבעים בעולם המתנפחים!

אפשר להזמין אטרקציות לבת מצווה בצפון?

כמובן שאפשר, אנו מספקים שירותי השכרת אטרקציות לאירועים בכל הארץ ובפרט לאירועי בת מצווה!

השירות שלנו כולל משלוח עד למקום האירוע, כך שלא תצתרכו להתאמץ לאסוף את האטרקציה. אם תרצו נספק לכם גם שירותי הפעלה, של מפעיל מקצועי ומיומן, שירות אדיב זה המוטו שלנו.

כבר בחרתם איפה לקיים את האירוע? באולם, בחצר הבית, בבריכה או בפארק? לכל מקום אירוע נתאים לכם אטרקציה מעולה שתשרדג את בת המצווה של ילדתכם!

איזה סוגים של אטרקציות מתאימות לבת מצווה בצפון?

כל אטרקציה יכולה להתאים לבת מצווה בצפון, תלוי מה אתם מחפשים.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות לכל מטרה:

דוכני מזון – שדרוג תפריט האירוע עם דוכן מזון מפנק. אתם מקיימים אירוע באולם? מעולה, דוכן וופל בלגי ישדרג לאורחים שלכם את החווייה הקולינרית. מקיימים אירוע רק לחברי הכיתה ורוצים לחסוך על קייטרינג? בחרו בדוכני המזון המהיר שלנו – דוכן המבורגר, דוכן נקניקיות ומכונת פופקורן כבר יספקו לילדים בדיוק את מה שהם היו צריכים.

מתקנים מתנפחים – בחרתם לקיים את אירוע בת המצווה בפארק ואתם רוצים להעסיק את הילדים, מתקנים מתנפחים זה בדיוק הפתרון בשבילכם. מתקני נינג'ה אתגרי, סימולטור גלשן ומתנפח בנג'י יהיו פעילות מהנה שהילדים לא ישכחו. החלטתם לקיים את האירוע בבריכה, מתנפח לבריכה הוא בגדר חובה. מגוון עצום של מתקנים מתנפחים לבריכה, לפעילות ספורטיבית ומאתגרת שכל הילדים יכולים להנות ממנה.

שולחנות משחק ומשחקי וידיאו – מקיימים את האירוע באולם ולא רוצים שהילדים ישתעממו, שולחן משחק כמו ביליארד או משחקי וידאו כבר יעסיקו אותם עד סוף הערב וסביר להניח שהם בכלל לא ירצו ללכת הביתה.

אנו מספקים את כל סוגי האטרקציות, לכל הגילאים ולכל סוגי האירועים. לא יודעים מה לבחור? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן