מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לבת מצווה

הבת שלכם הגיעה לגיל מצוות וחולמת על מסיבה מקורית ומיוחדת? הגעתם למקום הנכון! שילוב של אטרקציה ייחודית במסיבת בת המצווה תשדרג את האירוע שלכם ותהפוך אותו לייחודי ובלתי נשכח.

אירוע בת מצווה הוא אירוע של פעם בחיים ומגיע לבתכם לממש את כל החלומות ביום שמוקדש במיוחד בשבילה. ברוב המקרים לא צריך לשבור את הראש על הרעיון הכי מקורי או הכי מגניב, פשוט תשאלו אותה מה היא רוצה ועל מה היא חלמה, תאמינו לנו שהיא כבר תביא את הרעיון הכי מקורי ומיוחד ששמעתם עליו.

איזה אטרקציות מומלצות לבת מצווה?

קיים מגוון רחב של אטרקציות הפעלה לידים בכל הגילאים ובמיוחד למסיבות בת מצווה, ביניהם תוכלו למצוא:

השורד האחרון – מתקן מתנפח אתגרי, בו יכולים להשתתף יחד מספר ילדים. המתקן משלב פעילות של שיווי משקל וזריזות ומנצח מי שנשאר לעמוד אחרון.

בנג'י גובה – מתקן מתנפח בגובה 10 מטר, המשלב תנועת קפיצה לגובה בעזרת כוח המשיכה.

הפל אותי – מתקן מתנפח אתגרי ותחרותי, בו יכולים להשתתף מספר ילדים בו זמנית. במרכז המתקן כדור מתנפח התלוי מלמעלה, כל משתתף בתורו דוחף את הכדור לכיוון משתתף אחר כאשר המטרה הכי להפיל את כל המשתתפים ולהשאר עומד אחרון.

חוץ מאטרקציה מפעילה ומאתגרת, כל אירוע בת מצווש חייב להסתיים בקינוח מפנק ומפתיע! מומלץ מאוד לשלב דוכן מזון של קינוח כזה לקראת סיום האירוע שלכם. בין הדוכנים תוכלו למצוא דוכן וופל בלגי על מקל, גלידת יוגורט מפנקת, דוכן קרפ צרפתי עם כל התוספות, מכונת סוכר, גלידה אמריקאית ועוד!

איזה אטרקציה הכי שווה למסיבת בת מצווה?

קשה לבחור אטרקציה אחת מבין כל האטרקציות הקיימות לבת מצווה, מה גם שזה עניין של טעם. לכן הדבר החשוב ביותר הוא שכלת השמחה תאהב את האטרקציה, אם עבורה זו תהיה האטרקציה הכי שווה – הרווחתם!

חשוב לציין שכל האטרקציות מבית עולם המתנפחים עומדים בכל תקנות הבטיחות, אנו דואגים לבצע בדיקות תקיפות על בסיס יומיומי למתקנים, על מנת לוודא את תקינותם ובטיחותם בטרם הגעתם לאירוע שלכם.

אנו בעלי ניסיון רב שנים באספקה והפעלת אטרקציות במסיבות ואירועים, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בכל דבר הקשור לאירוע שלכם, נשמח לתת לכם את הייעוץ המקצועי ביותר.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן