מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לבת מצווה במרכז

בשעה טובה בתכם האהובה הגיעה לגיל מצוות, מזל טוב! וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את השמחה. מלבד האולם, השמלה והצלם חשוב לסגור גם אטרקציה שווה ואטרקטיבית שתשדרג את האירוע שלכם ותהפוך אותו לבת מצווש חלומית ובלתי נשכחת.

איך מתחילים לתכנן? קודם כל כדאי לשאול את כלת בת המצווה מה היא רוצה שיהיה באירוע, פעמים רבות יש לה כבר רעיון משלה או חלום שהייתה רוצה להגשים.

האם יש אטרקציות לבת מצוה במרכז הארץ?

אם בחרתם לחגוג את האירוע שלכם במרכז הארץ ואתם מחפשים אטרקציות לבת מצווה במרכז, הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי השכרת אטרקציות לאירועים בכל הארץ ונשמח להתאים עבורכם את האטרקציה הכי נכונה לאירוע שלכם.

מבין האטרקציות השוות לשדרוג האירוע שלכם תוכלו למצוא: דוכני מזון – לחווייה קולינרית בלתי נשכחת, מתקנים מתנפחים והפעלות – שיעסיקו את כלת המסיבה וחבריה כל האירוע, מתקני מיני לונה פארק – לפעוטות וקטנטנים.

נשמח לייעץ ולהתאים עבורכם את האטרקציה שתתאים לאירוע שלכם, ותשדרג אותו למסיבת בת מצווה שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליה!

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים אטרקציות לבת מצווה במרכז?

הדבר הכי חשוב הוא לוודא שהאטרקציה שרוצים להזמין מתאימה לסוג האירוע, חשוב לוודא שהאטרקציה תספק את כמות המשתתפים שתרצו שיקחו בה חלק, חשוב לוודא שהאטרקציה מתאימה לגיל המשתתפים, חשוב לקחת בחשבון את מיקום האירוע ומזג האוויר הצפוי (למשל אם רוצים לקיים אירוע בבריכה או בחוץ), חשוב לוודא שקיימים במקום האירוע כל המשאבים המתאימים לתפעול האטרקציה (חיבור לחשמל, מים וכדומה).

מעבר להתאמה נכונה של האטרקציה לאירוע, חשוב לבדוק שאתם מקבלים את מלוא השירות ושהוא כולל גם משלוח של האטרקציה למקום האירוע, התקנה ותפעול מלא של האטרקציה במהלך האירוע, שירותי מפעיל אם יש צורך וכמובן פירוק של האטרקציה בתום האירוע.

שימו לב – בטיחות היא לפני הכל! תרצו לוודא שהאטרקציה שהזמנתם עומדת בתקנות הבטיחות ובעלת תו תקן ישראלי, חשוב גם לבדוק שהמפעיל שמגיע הינו בעל רישיון מפעיל בתוקף.

אנחנו בעולם המתנפחים מספקים שירותי אטרקציות לבת מצווה במרכז כבר שנים רבות, כל המפעילים שלנו בעלי רישיון מפעיל בתוקף וכל האטרקציות שלנו עומדות בכל תקנות הבטיחות המחמירות ביותר.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן