מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לאירועים בירושלים

מתכננים אירוע בירושלים? כל האטרקציות הכי שוות לאירועים בירושלים במקום אחד!

מתקנים מתנפחים להשכרה, מתקני מיני לונה פארק להשכרה, שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה, גימיקים פופולריים, ביתני הפעלה, דוכני מזון ועוד.

ספרו לנו מה סוג האירוע שלכם, מה התכנית ומי האורחים שלכם ואנחנו נעזור לכם להתאים את האטרקציות הכי שוות והכי מתאימות לכם.

כשמתכננים אירוע בירושלים, בין אם אירוע פרטי או קהילתי, חשוב לקחת בחשבון מספר דברים, כדי להתאים את האטרקציה לאירוע. למשל גיל המשתתפים באירוע, מה יכול לעניין אותם ובאיזה אופן הייתם רוצים שהאטרקציה תפעיל אותם.

אטרקציות לאירועים בירושלים הן מעט שונות מכל מקום אחר. מכיוון וירושלים היא עיר מעורבת, כאשר מתכננים אירוע קהילתי, חשוב להתחשב באמונות ובאילוצים של משתתפי האירוע.

לדוגמא אם אתם מתכננים אירוע בשכונה דתית ורוצים להזמין מתקנים מתנפחים לילדים, כדאי להזמין מראש 2 מתקנים כדי לאפשר הפרדה מגדרית. דוגמא נוספת – אם תרצו להזמין דוכן מזון, כדאי לתכנן מראש משהו שיתאים לקייטרינג שיהיה באירוע (במידה ויש) ולבדוק שיש תעודת כשרות מתאימה.

מה האטרקציה הכי פופולרית לאירוע בירושלים?

בין האטרקציות הפופולריות ביותר לאירועים בירושלים תמצאו את מתקני המיני לונה פארק שלנו: חוויית לונה פארק מהנה לפעוטות וקטנטנים.

  • רכבת על מסילות – עם קטר וקרונות. אורך המסילה כ-15 מטרים והמתקן מתאים ל-14 משתתפים בכל סיבוב.
  • קרוסלת שרשראות – מסתובבת ומהנה. הקרוסלה בטיחותית לחלוטין ומתאימה ל-10 משתתפים בכל סיבוב.
  • קרוסלת דמויות – ממש כמו בלונה פארק. ילדים מתים על הקרוסלה ורוצים להישאר לעוד סיבוב ועוד סיבוב. הקרוסלה מתאימה ל-10 משתתפים בכל פעם.
  • ספינת פיראטים – מתנדנדת ומטריפה. ספינת הפיראטים מתאימה לקטנטנים והילדים מאוד אוהבים! אורך הספינה כ-6 מטרים והיא מתאימה ל-12 משתתפים בכל סיבוב.

איך מתאימים אטרקציות לאירועים בירושלים?

אטרקציות לאירועים בירושלים יכולות להיות שונות ומגוונות, אצלנו תקבלו מענה לכל אירוע וקהילה!

אנו ב"עולם המתנפחים" בעלי ניסיון רב בהתאמה ותפעול אטרקציות לאירועים. אנחנו מכירים את צרכי כל הקהלים ויודעים להתאים לכם את האטרקציות הכי טובות לאירוע שלכם.

אצלנו תקבלו שירות אדיב ואמין, ללא תחרות.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן