מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מתנפח מים להשכרה – כל מה שחשוב לדעת!

כשאתם מתחילים לתכנן אירוע, אתם חולמים שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. במיוחד אם מדובר באירועי ימי הולדת, או אירועים של תרבות ארגונית בחברה עסקית.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור אירוע חוויתי ומיוחד לאורחים שלכם, היא לשלב בו מתנפח מים אחד לפחות. תתפלאו לגלות כמה אנשים בכל הגילאים מתלהבים ומתרגשים לגלות את ההשקעה באירוע שלכם.

אצלנו, בעולם המתנפחים, ניתן להשכיר מתנפח מים אחד או יותר, לפי יום, ולבנות עבור המשתתפים יום כיפי וחוויתי שידברו עליו עוד הרבה שנים!

איזה מתנפח מים להשכרה נחשב פופולרי ביותר?

כדי לענות על השאלה הזאת צריך קודם כל להבין מי האורחים באירוע שלכם. אם מדובר באירוע של מסיבת יום הולדת לילדה או לילד, והאורחים יהיו ילדי הכיתה וחברים, המתקנים הפופולריים ביותר הם מגלשות נמוכות ותותחי קצף. המגלשות מגיעות במגוון סוגים וגדלים, והן משלבות תנועה ומשחק. כמו כן, ניתן לבחור במתנפח מים להשכרה מסוג תותח קצף, שמוסיף לאווירה החגיגית ולחוויה המיוחדת של הילדים. ניתן לשלב עם המתנפחים גם פעילויות חווייתיות, לחלק את הילדים לקבוצות, ולייצר משחקי תחרות נושאי פרסים ביניהם. מומלץ גם לחשוב על משחקים שמשלבים תנועה וריקודים, כדי שהילדים הצעירים יוכלו לצלם אותם לטיקטוק שלהם וליצור חוויות בלתי נשכחות.

עבור אורחים מבוגרים, באירועי חברה עסקיים או מסיבות יום הולדת למשל, מתנפחי המים הפופולריים ביותר הם מגלשות אקסטרים ומגלשות גבוהות. למשל, מגלשת טייפון, או מגלשת אש ומים שבהן יש יותר מנתיב אחד של גלישה וגם הן רחבות ומרשימות יותר. כמו כן, מומלץ גם לשלב בריכות מים מתנפחות להשכרה בגודל של 7 על 7 מטרים.

האירועים הפופולריים והמוצלחים ביותר, בונים לאורחים שלהם תמהיל חווייתי וכיפי שמבוסס על מגוון מתנפחים. כשמסתפקים רק במתנפח מים בודד, התחרות סביב השימוש נעשית רבה ויכולה להוביל את האורחים לתחושת תסכול מהמתנה ארוכה.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים מתנפח מים?

הדבר הכי חשוב שצריך לוודא לפני שסוגרים עסקת השכרה מול חברת השכרה, הוא קודם כל שלחברה המשכירה יש רישיון מתאים. מתנפחי מים מחייבים תקני בטיחות מיוחדים, והרישיון מבטיח שימוש בטוח ונעים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הצוות המפעיל מטעם החברה, עלויות הרכבה והשכרה, וזמינות של המתנפחים.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן