מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מתנפחים להשכרה באשקלון

אין כיף גדול יותר מאירוע חוויתי ומלא באטרקציות! הרי כולם אוהבים כשהאירוע שלהם מצליח והופך לנושא שיחה לאורך שנים. במיוחד אם מדובר באירוע מיוחד כמו בת או בר מצווה, יום הולדת, או אירוע עסקי לעובדי החברה.

בארצנו הקיצית, ובמיוחד בעיר החוף אשקלון, חשוב מאוד למצוא את האטרקציות המתאימות ביותר עבור האירוע שלך.

אנו בעולם המתנפחים מציעים מגוון רחב של אטרקציות לאירועים, כגון: מתקנים מתנפחים, מתקני מיני לונה-פארק, שולחנות משחק, דוכני הפעלה, משחקי מולטימדיה, דוכני מזון ועוד.

כל מה שצריך לדעת על מתנפחים להשכרה באשקלון

ניתן להשכיר הרבה מאוד סוגים של מתנפחים לאירועים. עם זאת, חשוב לדעת שלא כל חברות ההשכרה מספקות שירות בכל הארץ. ישנן מספר חברות ותיקות שגם מציעות מתנפחים להשכרה לאירועים באשקלון – עולם המתנפחים ביניהן.

כשבוחרים חברת השכרה חשוב מאוד לבדוק אם יש לה רישיונות מתאימים, ואם היא מקפידה על תקינות המתנפחים ובטיחותם. ישנם תקנים מחמירים מטעם המדינה בנושא הזה, וחשוב לבדוק שהחברה איתה תרצו לעבוד אכן עומדת ברף הבטיחות הגובה ביותר. כמו כן, חשוב לבחון את הזמינות וההיצע שיש לחברת ההשכרה, מבחינת סוגי מתנפחים ואפשרויות ההשכרה של צוות מפעיל בנוסף.

כדאי מאוד, בעת בחירת חברה שמציעה מתנפחים להשכרה באשקלון, להסתכל על אתר החברה ולבנות חבילה כוללת של אטרקציות לאירוע. כך ניתן להוזיל עלויות של העסקה, וגם להציע לאורחים אירוע מיוחד מאוד ובלתי נשכח. מומלץ מאוד לבנות תמהיל רחב של מתנפחים להשכרה, ולשלב גם דוכני מזון, משחקים ופעילויות. בשלב התכנון יש לקחת בחשבון כמובן את קהל המשתתפים באירוע, ולבחור לפי מה שמתאים לו את סוגי המתנפחים והאטרקציות. שימו לב שיש הבדל בין מתנפחים שמתאימים לגיל הרך למשל, לבין אטרקציות שמתאימות לילדים צעירים או אורחים בוגרים יותר.

מה כדאי לכלול בשירות ההשכרה?

מעבר לתמהיל המתנפחים והמתקנים הנוספים שתרצו להזמין לאירוע שלכם, כדאי לכלול בשירותי ההשכרה גם איש צוות מפעיל מטעם החברה, שיהיה נוכח בשטח בזמן האירוע. הוא יהיה אחראי על נושא הבטיחות, התפעול והלוגיסטיקה של המתקנים, ואתם תוכלו ליהנות מהאירוע שלכם בראש שקט.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן