מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

השכרת מתנפחים

היום יותר מתמיד, מתקנים מתנפחים הפכו לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב אירועים לילדים. זו ככל הנראה הדרך הכי אפקטיבית להפעיל ילדים באירוע, לספק להם הנאה רבה וחוויות בלתי נשכחות.

השכרת מתנפחים לאירוע נפוצה היום בכל מיני סוגים של אירועים, קטנים כגדולים. במסיבות ימי הולדת, מסיבות כיתה, מסיבות סיום, ימי גיבוש, אירועים קהילתיים ושכונתיים, מסיבות בר ובת מצווה ועוד.

ההיצע בשוק הוא אדיר וניתן למצוא מגוון מתקנים מתנפחים המתאימים לכל גיל, קונספט וסוג אירוע. אצלנו ב"עולם המתנפחים" תוכלו להנות ממגוון אדיר של סוגים שונים של מתקנים מתנפחים, שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד ובלתי נשכח!

מהם היתרונות של השכרת מתנפחים?

אז למה בעצם כדאי להשתמש בשירות השכרת מתנפחים לאירועים? ובכן, ישנן מספר סיבות עיקריות:

מתנפחים באירוע יתרמו ליצירת פעילות חווייתית לילדים ולמשתתפי האירוע. ברגע שהמתקן מוכן, כל משתתפי האירוע כבר מתקבצים סביבו ורוצים להיות הראשונים לנסות. המתקנים המתנפחים משלבים פעילות אטרקטיבית, אתגר או משחק והילדים צוברים חוויות וזכרונות מהאירוע לכל החיים.

הפעלת הילדים במתקן מתנפח, תסיר מעליכם את האחריות לשעשע או להעסיק אותם ותפנה לכם זמן איכות עם האורחים המבוגרים, או פשוט זמן לנוח ולהנות מצפייה בילדיכם מאושרים ונהנים.

שירות השכרת מתנפחים הוא שירות ללא צורך בתפעול. אנו מספקים עבורכם מפעיל מיומן, בעל תעודת מפעיל בתוקף, שידאג לתפעול מלא של המתקן. המפעיל ידאג להקים את המתקן, לתפעל אותו ואת הילדים ולפרק את המתקן בסיום האירוע.

במסגרת שירות השכרת מתנפחים הביטוח הוא על חברת ההשכרה, אנו דואגים לבטח את המשתתפים בפעילות המתקנים ולספק לכם מתקנים בטיחותיים, בעלי תו תקן שעוברים בדיקות בטיחות קפדניות.

מה עלות השכרת מתנפחים?

עלות השכרת מתנפחים משתנה ותלויה במספר גורמים – המתקנים שבוחרים לאירוע, כמות המתקנים הנדרשת לאירוע, כמות המפעילים הנדרשת לאירוע, מיקום האירוע וקיום תשתיות למתקנים.

אנו ב"עולם המתנפחים" נשמח לעזור לכם להתאים את המתקנים המתנפחים לאירוע שלכם, בהתאם לגודל האירוע, כמות המשתתפים, מיקום האירוע והכי חשוב – התקציב שלכם.

נשמח להציע מגוון רחב של פתרונות לכל תקציב ואירוע.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן