מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

השכרת מתנפחים עם מים

במדינת ישראל, שטופת השמש, רוב ימות השנה הם חמים ושמשיים. לכן הפתרון הפופולרי ביותר לחגיגות בתקופה החמה, הוא אירוע חווייתי בחוץ, שכולל אטרקציות מיוחדות. אחת האטרקציות הכי הפופולריות היא השכרת מתנפחים עם מים. מתנפחים המשלבים שימוש במים הינם מגוונים, ומורכבים ממגלשות, בריכות או תותחי קצף.

מה הם כללי הבטיחות שחשוב לקחת בחשבון בעת השכרת מתנפחים עם מים?

לקראת אירועים שמשלבים השכרה של מתנפחים עם מים, כדאי להתכונן ולהיערך מראש. מובן מאליו שכאשר ישנו שימוש במים וחשמל, קיימים אתגרים בטיחותיים שחשוב לקחת בחשבון. לכן, כדאי ראשית לבחור בחברה ותיקה להשכרת מתנפחים עם מים, עם רישיון עסק מתאים ובתוקף, שעומדת בכל תקני הבטיחות הנדרשים. ניתן לבקש מכל ספק להציג את המסמכים הללו ולהיות רגועים ובטוחים.

לאחר שבדקתם את רישיונות העסק, כדאי להתייעץ עם אנשי הקשר מהחברה, בנוגע לבחירת המתנפחים שמתאימים ביותר לאזור בו יתקיים האירוע. כדאי לקחת בחשבון בנושא הזה גם את סוג המשטח עליו ימוקמו המתנפחים, המידות שלהם, את הגיל של האורחים שיעשו בהם שימוש, כמות האורחים, וזמינות של מקור חשמל מתאים ובטיחותי באזור. לכל מגלשה יש צורך בהפעלת גנרטור או הפעלה חשמלית ולכן מקור חשמל הוא תנאי קריטי לאפשרות התפעול של המתנפח.

אירוע מיוחד בראש שקט

למרות הדרישות הטכניות והאתגרים העומדים בפניכם, עדיין ישנה אפשרות ליהנות מאירוע כיפי שכולל השכרת מתנפחים עם מים, וגם להיות בראש שקט לאורך כל הדרך. השיטה היעילה ביותר לעשות זאת – היא שכירת מפעיל אחראי, מיומן ובטיחותי יחד עם השכרת המתנפחים עם המים לאירוע. בכל חברה ותיקה ומקצועית מוצע השירות הזה, וניתן להוסיף אותו כחלק מעסקת ההשכרה. המפעיל מטעם החברה הינו המענה האיכותי והבטוח ביותר במקום האירוע לכל הדרישות והצרכים שלכם.

בעת תיאום העסקה, חשוב לבדוק שהמפעיל בעל ניסיון רב שנים, וליצור איתו קשר בטרם הגעתו לשטח. בתיאום נכון, הוא ייעץ, יוביל ויסייע ליצירת אירוע מיוחד וחוויתי, שכל המשתתפים יזכרו לטובה, כולל כמובן המארגנים.

אנו בעולם המתנפחים בעלי ניסיון רב שנים בהשכרה ותפעול מתנפחים עם מים, צרו איתנו קשר עוד היום לייעוץ והכוונה לאירוע הבא שלכם!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן