מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות ספורט אתגרי

בשנים האחרונות אטרקציות ספורט אתגרי הפכו פופולריות מאוד בקרב אירועים ומסיבות בכל רחבי הארץ. הפעילויות מגוונות ויכולות להתאים לגילאים שונים, לכן ניתן לראות אטרקציות ספורט אתגרי הן במסיבות פרטיות (כגון מסיבות כיתה וימי הולדת) והן באירועים מקומיים (אירועים שכונתיים ועירוניים).

כשרואים אטרקיות ספורט אתגרי באירוע, כבר ברור שהולך להיות שם תור ארוך של ילדים בכל הגילאים, שרוצים לקחת חלק באטרקציה ולנסות את האתגר בעצמם. אולם אטרקציות ספורט אתגרי לא מתאימות רק לילדים וישנן מגוון רחב של אטרקציות ספורט אתגרי שיכולות להתאים גם למבוגרים!

מהן אטרקציות ספורט אתגרי?

אטרקציות ספורט אתגרי הן מתקנים מתנפחים שמשלבים פעילות ספורטיבית מאתגרת, המבוססת על ענף ספורט מסויים. בין אטרקציות ספורט אתגרי תוכלו למצוא:

קיר טיפוס – מתקן מתנפח המתנשא לגובה של 7 מטר ומתאים לכל הגילאים. על הקיר מחוברות ידיות אחיזה ועל המשתתף להגיע לראש הקיר על ידי טיפוס בעזרת ידיות האחיזה. המשתתף קשור ברתמת בטיחות ומפעיל דואג לתפעול תקין ובטיחותי של המתקן.

ביתן כדורסל מתנפח – מתקן מתנפח המתאים לכל הגילאים, בו מתחרים זה בזה 2 משתתפים בקליעה לסל. אורך המתקן 4.5 מטר והוא הופך לאטרקציה מלהיבה בקרב מסיבות ילדים, מסיבות כיתה, ימי הולדת ועוד.

"הפל אותי" – מתקן מתנפח המתאים לכל הגילאים. 4 משתתפים בכל סיבוב כשמטרתם להיות המשתתף האחרון שעומד. הדרך למטרה היא על ידי הפלה של המשתתפים האחרים בעזרת כדור הריסה שתלוי מלמעלה.

"הדבק אותי" – מתקן מתנפח המתאים לכל הגילאים. מתקן אתגרי המשלב מוטוריקה וקפיצה לגובה, בו המשתתפים לובשים חליפה שנדבקת לקיר המתקן. גובה המתקן 4 מטרים ואורכו כ-6 מטרים.

באנג'י ראן – מתקן מתנפח המתאים לכל הגילאים, בו מתחרים זה בזה 2 משתתפים בכל סיבוב. המתקן בנוי משני מסלולי ריצה וכל משתתף קשור ברתמה נמתחת. המטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק במסלול נגד כוח המשיכה של הרתמה. אורך המתקן כ-10 מטרים.

לאיזה גילאים מתאימות אטרקציות ספורט אתגרי?

אטרקציות ספורט אתגרי מתאימות לכל הגילאים, כדי להתאים את האטרקציה לאירוע שלכם מוטב להתייעץ עם אחד מנציגינו. אנו בעלי ניסיון רב שנים ויודעים להתאים אטרקציות ספורט אתגרי לפי גיל המשתתפים, כמות המשתתפים, אופי האירוע והתקציב שתרצו להשקיע.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן