מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות מיוחדות לאירועים

היום בכל אירוע אליו הולכים, אנו נתקלים באטרקציה כזו או אחרת שמטרתה לייחד ולשדרג את חוויית האירוע. משנה לשנה אנו רואים שהאטרקציות הופכות יותר מקוריות ויותר ייחודיות וכולם מנסים להפתיע את האורחים שלהם.

מחפשים אטרקציה מיוחדת לאירוע שלכם? רוצים להיות הכי מקוריים? הגעתם למקום הכנון!

עולם המתנפחים מספק מגוון עצום של אטרקציות מיוחדות לאירועים – האטרקציות הכי מקוריות והכי שוות מחכות לכם. אצלנו תקבלו שירות אדיב ומקצועי ותדעו שהאורחים שלכם בידיים טובות.

איזה אטרקציות מיוחדות יש לאירועים?

קיימות שלל אטרקציות מיוחדות לאירועים מכל הסוגים. אטרקציות המשלבות ספורט אתגרי, אטרקציות המשלבות חשיבה ותכנון, אטרקציות המשלבות חווייה ופעילות לכל הגילאים. סיקרנו עבורכם מספר אטרקציות מיוחדות לאירועים, מבין הפופלריות בשנים האחרונות:

סימולטור גלשן – אטרקציה כיפית ומגניבה שמתאימה לכל הגילאים, בה כל משתתף בתורו מנסה להישאר כמה שיותר זמן על גלשן הממוקם במרכז מתקן מתנפח. הגלשן מופעל על ידי מפעיל וניתן להתאים את דרגת הקושי למשתתף.

תא כסף – תא מתנפח אשר כל משתתף בתורו נכנס אליו, בתוך התא מתעופפים שטרות כסף ועל המשתתף לנסות ולאסוף כמה שיותר שטרות של כסף. אל תדאגו, זה לא כל כך קל כמו שזה נשמע.

מתקן נינג'ה אתגרי – מתקן מתנפח המשלב מסלול נינג'ה ייחודי, דינאמי ומקצועי. המסלול מתאים לילדים ולנוער, במיוחד ילדים שחולמים להיות הנינג'ה הבא של ישראל! אורך המתקן כ-23 מטרים ומספק הנאה צרופה לכל המשתתפים.

בנג'י גובה – מתקן מתנפח המשלב תנועת קפיצה לגובה בעזרת כוח המשיכה. המתקן מתנשא לגובה של 10 מטרים ומתאים ל-3 משתתפים במקביל.

אומגה – מתקן מתנפח אתגרי, המעניק חווייה של טיפוס וגלישה למרחק בגובה. מתאים לילדים בכל הגילאים וניתן למקם בכל שטח פתוח, אין צורך בהכנת תשתית. אורך המתקן כ-20 מטרים.

היכן ניתן למצוא אטרקציות מיוחדות לאירועים?

אצלנו בעולם המתנפחים תוכלו למצוא מגוון ענק של אטרקציות מיוחדות לאירועים לכל הגילאים. נשמח להתאים עבורכם את האטרקציה על סמך כמות המשתתפים, גילאי האורחים, מיקום האירוע וכמובן – התקציב שלכם.

השירות שלנו כולל שירותי הובלה, התקנה, שירותי מפעיל ופירוק – הכל במקום אחד!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן