מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות למסיבת בר מצווה

בר המצווה של הבן שלכם קרב ובא וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את מסיבת בר המצווה.

רוצים לתכנן מסיבה מקורית ומגניבה לילדיכם ולכל החברים לכיתה? אטרקציות למסיבת בר מצווה זה בדיוק מה שאתם צריכים! אטרקציה ייחודית תשדרג לכם את המסיבה ממסיבת כיתה רגילה למסיבת בר המצווה הכי שווה. היום כמעט בכל מסיבה תתיקלו באטרקציה כז או אחרת שמטרתה לשדרג ולייחד את האירוע וליצור חוויות שהילדים יזכרו לכל החיים.

מחפשים רעיון מקורי למסיבת בר מצווה?

הגעתם למקום הנכון! אצלנו תמצאו מגוון ענק של אטרקציות למסיבת בר מצווה בלתי נשכחת. כל סוגי הפעילויות הכי פופולריות במקום אחד, כל מה שהילדים אוהבים!

זה לא משנה איזו אטרקציה תבחרו, בטוח שהיא תהיה הכי מקורית והכי מהנה שיכולה להיות ותשדרג את מסיבת בר המצווה של הבן שלכם לאירוע של פעם בחיים.

מתכננים אירוע במתחם פתוח כמו בריכה, חוף ים, חצר או גן אירועים? הכנו לכם רשימה של אטרקציות שוות במיוחד שממש מתאימות למסיבה בחוץ

איזה אטרקציות יש לפעילות בחוץ

אטרקציות מתנפחים – מתנפחים מכל הסוגים: ספורט אתגרי, מתנפחי מים, מתנפחים לבריכה, סימולטור אתגרי, קירות טיפוס, בנג'י מתנפח, מגרשי ספורט מתנפחים כמו כדורגל, כדורסל, סנוקר ועוד!

שולחנות משחק – הילד שלכם וכל החברים חולים על ספורט או משחקי מחשב? שילוב של שולחנות משחק באירוע שלכם יעסיק וילהיב אותם למשך כל המסיבה! שולחנות פינג פונג, כדורגל, הוקי, כדורסל, ביליארד, משחקי וידיאו ועוד!

גימיקים למסיבות – ביתני משחק, פעילות אתגרית, תותחי קצף ועוד המון דברים שיהפכו את המסיבה למקורית ומעניינת. בשביל הילדים זו תהיה חווייה ובשבילכם הנאה גדולה!

אנו נשמח לעמוד לשירותכם, לספק לכם מענה מקצועי והתאמה נכונה של אטרקציות לאירוע שלכם! בהתאם לקונספט האירוע, תקציב, כמות האורחים שלכם וגילם.

אצלנו תקבלו מענה אדיב ומקצועי, אנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום האטרקציות לאירועים ומספקים עם השירות גם משלוח עד למקום האירוע, שירותי מפעיל, הרכבה ופירוק של האטרקציות, ייעוץ והכוונה בכל מה שתרצו בקשר לאירוע שלכם.

תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן