מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות להשכרה

מתכננים אירוע וחשוב לכם שהוא יהיה בלתי נשכח? כדאי שתשלבו אטרקציות להשכרה באירוע שלכם! אטרקציות מקוריות ומפתיעות, אטרקציות שיכולות להפעיל את האורחים או המשתתפים באירוע, או אטרקציות טעימות במיוחד שיפנקו וילהיבו אותם.

הכנו עבורכם מדריך קצר, שיעזור לכם לעשות את זה נכון ולמנוע בלת"מים והפתעות במהלך האירוע שלכם.

דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים אטרקציות להשכרה.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להחליט איזה סוג אטרקציה רוצים להזמין, האם זו אטרקציית פעילות או דוכן מזון, האם היא תשמש את כל המשתתפים באירוע או רק משתתפים בגילאים מסוימים?

אחרי שבחרנו אטרקציות להשכרה, תכנון נכון בהתאם לתנאי השטח יחסוך לכם הרבה כאב ראש.

מיקום ותנאים – חשוב לבדוק מה גודל האטרקציה שמעוניינים להזמין ומה הדרישות לאטרקציה. למשל דוכן מזון יהיה בדרך כלל בגוגל קטן של מטר על 2 מטר וידרוש גישה לחשמל או גנרטור. לעומת זאת מתנפח מים יכול להגיע גם ל-10 מטרים ודרוש שיהיה בקרבתו מקור מים למילוי.

בטיחות – חשוב לבדוק מה הן תקנות הבטיחות של האטרקציות להשכרה, ושהספק ממנו נזמין ידע לספק מענה בתחום הבטיחות. הדבר האחרון שאתם רוצים זה תאונה מצערת במהלך האירוע ולכן מומלץ לוודא שכל המתקנים והאטרקציות שתזמינו עומדים בתקנות הבטיחות הנדרשות.

מפעיל – האם האטרקציה שאתם מעוניינים בה דורשת מפעיל ואם כן, האם השירות כולל גם מפעיל. שימו לב, אטרקציות שדורשות מפעיל מקצועי לא יכולות להיות מתופעלות על ידכם וחשוב לוודא שלמפעיל יש תעודת מפעיל בתוקף.

פירוק והרכבה – איך הכל עובד ביום האירוע? האם השירות כולל משלוח עד אליכם או שאתם צריכים להגיע לאסוף את האטרקציה? האם השירות כולל הרכבה של האטרקציה, ניפוח מתנפח, חיבורי חשמל, אוויר, מים וכל מה שדרוש עבור האטרקציה? האם השירות כולל פירוק של האטרקציה בסוף האירוע? כל אלה שאלות חשובות מאוד שצריך לשאול את הספק בעת ההזמנה, כדי שתדעו בדיוק מה באחריותכם ומה באחריות הספק.

איזה סוגי אטרקציות להשכרה יש?

אנו בעולם המתנפחים מספקים שירות אטרקציות להשכרה לכל הגילאים, מגיל שנתיים ועד 120. אנו בעלי ניסיון רב שנים ונדאג לספק לכם שירות מלא מ-א' ועד ת'.

אנחנו מזמינים אתכם להנות ממגוון רחב של אטרקציות להשכרה, כגון: מתקנים מתנפחים, מתקני לונה פארק, שולחנות משחק ומולטימדיה, דוכני מזון ועוד!

פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והתאמת אטרקציות להשכרה לאירוע שלכם.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן