מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לבר מצווה

מזל טוב! הילד האהוב שלכם הגיע לגיל מצוות וזה הזמן לתכנן מסיבת בר מצווה מדליקה ובלתי נשכחת.

בין אם אתם מתכננים אירוע ענק ונוצץ ובין אם מסיבה אינטימית למשפחה וחברים קרובים, אטרקציות לבר מצווה ישדרגו כל סוג אירוע, קטן כגדול, ויהפכו את האירוע שלכם לאותנטי ומהנה הרבה יותר!

כדי להתאים את האטרקציה לאירוע שלכם, סיקרנו עבורכם מגוון אטרקציות לבר מצווה וסגנון האירועים אליהם יכולים להתאים.

מתבטים איזו אטרקציה להזמין למסיבת בר המצווה של בנכם?

כדי לקחת החלטה נכונה ולהזמין אטרקציות לבר מצווה שיתאימו כמו כפפה ליד באירוע שלכם, כדאי לקחת בחשבון כמה דברים: גודל האירוע וכמות המשתתפים, כמות המשתתפים שתרצו שיקחו חלק באטרקציה, מיקום האירוע וגודל השטח בו האטרקציה תתנהל במהלך האירוע, זמן האירוע (האם זה יהיה אירוע צהריים, אירוע ערב? האם בחורף או בקיץ?) והתקציב שתרצו להשקיע כדי לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

אחד הטיפים הכי טובים שנוכל לתת לכם הוא: תשאלו את חתן בר המצווה מה הוא רוצה שיהיה באירוע. נסו לשלב פעילות מתוך עולם התחביבים שלו תוך התחשבות בגיל ויכולות האורחים שלכם.

אטרקציות מומלצות למסיבה

אירועי בר מצווה לבני כיתה וחברים – פעמים רבות אנו מעדיפים לנהל את האירועים הרשמיים בקרב המשפחה הקרובה, אולם לאחר העלייה לתורה וטקס בר המצווה, ילדיכם ירצה גם לחגוג במסיבה שווה עם כל החברים! אם בחרתם להפריד את האירוע ולקיים מסיבה רק לצעירים, נוכל להציע לכם מגוון רחב של אטרקציות מתאימות במיוחד לגילאים אלו: מתקנים מתנפחים מכל הסוגים – ספורט אתגרי, ביתני הפעלה ומתנפחים לבריכה (אם בחרתם לקיים את המסיבה בבריכה). אנו מספקים גם עמדות מולטימדיה ומשחקי וידיאו, שולחנות משחקי ספורט כמו ביליארד, כדורגל, כדורסל ועוד.

אירוע לאורחים בכל הגילאים – מתכננים אירוע גדול ונוצץ ורוצים לשדרג ולהפתיע את כל האורחים? אתם מוזמנים לבחור מבין מגוון אטרקציות לבר מצווה שיהפכו כל אירוע למקורי ומיוחד. כדאי לשלב כמה סוגי אטרקציות שיתאימו למשתתפים בכל הגילאים, למשל לילדים מומלץ לשלב אטרקצית הפעלה, בה יוכלו לשחק ולהשתולל במהלך האירוע ולמבוגרים כדאי לשלב דוכן מזון, שישדרג את כל החווייה הקולינרית של האירוע שלכם.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן