מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לאירוע בר מצווה

אירוע בר המצווה הוא בין האירועים החשובים בחייו של כל נער, ובעידן של היום לכל חתן בר מצווה חשוב שהאירוע שלו יהיה הכי מיוחד. שילוב של אטרקציות לאירוע בר המצווה ישדרג את האירוע שלכם מחגיגה רגילה לאירוע בלתי נשכח, כזה שהילד שלכם לא יפסיק לספר עליו עוד שנים אחר כך.

איזה אטרקציות לאירוע בר מצווה הכי פופלריות?

הבחירה הנכונה ביותר של אטרקציות לאירוע בר המצווה שלכם, תהיה התחשבות בתחומי העניין של הילד שלכם. אנו תמיד ממליצים קודם כל לשאול את חתן האירוע אם יש לו רעיון שהיה רוצה לממש, אחרי הכל זה אירוע שלו. אם אין לכם רעיונות או שאתם רוצים להפתיע אותו, כדאי לחשוב על אטרקציה שקשורה לתחביבים שלו – הוא אוהב ספורט? כדורגל, כדורסל? תכנית טלויזיה מסויימת, ראליטי? לאיזה חוגים הוא הולך או מה הוא והחברים שלו עושים בזמנם הפנוי?

ריכזנו עבורכם כמה מהאטרקציות הכי פופולריות לאירוע בר מצווה, שיכולות להתאים גם לאירוע שלכם:

מתקן נינג'ה אתגרי – מתקן נינג'ה אתגרי הוא מתנפח באורך 23 מטרים, המשלב מסלול אתגרי כמו בתכנית הטלויזיה האהובה. המתקן בטיחותי לחלוטין לילדים בכל הגילאים, והפך לאחת מהאטרקציות המובילות בשנים האחרונות! אז אם שמעתם את הילד שלכם מצהיר לא פעם שהוא מתכוון להיות הנינג'ה הבא של ישראל, זו בדיוק הדרך להגשים לו את החלום.

סימולטור גלשן – הילד שלכם גולש? סימולטור גלשן זו הדרך הכי מהנה להכניס את כל החברים והאורחים לרוח הגלישה. סימולטור הגלשן הוא מתקן אתגרי המשלב יציבות ושיווי משקל וניתן לתפעל אותו בהתאם לדרגת קושי, ככה כל האורחים שלכם יוכלו להנות מהאתגר והילד שלכם יוכל להראות לכולם כמה הוא טוב במה שהוא עושה.

תותח קצף – מתכננים מסיבת בריכה? תותח קצף זו בדיוק האטרקציה בשבילכם! אם הילד שלכם אוהב מסיבות, חוגג את בר המצווה שלו בקיץ וממש רוצה מסיבת בריכה – תותח קצף זו האטרקציה שתשדרג לו את החגיגה ממסיבת בריכה סטנדרתית למסיבת בריכה מגניבה וכיפית שמצטלמת מדהים לאינסטגרם.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אטרקציות לאירוע בר מצווה?

לפני שמזמינים אטרקציה, כדאי לוודא שהיא באמת מתאימה לכם. כמות אורחים וגילאי האורחים שתרצו שיקחו חלק באטרקציה, מיקום האירוע וגודל האטרקציה, חיבור למקורות חשמל או מים בהתאם לאטרקציה שתבחרו, תקנות בטיחות ותעודות מפעיל בתוקף, אם בחרתם אטרקציה שכוללת שירות של מפעיל.

כל אלה יעזרו לכם להמנע מהפתעות בלתי צפויות במהלך האירוע ולהנות מהשירות והאטרקציה שהזמנתם. אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו כדי להתאים לכם את האטרקציות הנכונות לאירוע שלכם!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן