מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לאירועים

בשנים האחרונות אטרקציות לאירועים הפכו למוטיב מרכזי באירועים רבים, קטנים כגדולים וחלק מהותי בתהליך הפקת האירוע.

האטרקציה יכולה להפוך את האירוע שלכם לייחודי ובלתי נשכח, משהו בכולם ידברו עליו גם הרבה אחרי האירוע!

כשבוחרים אטרקציות לאירועים חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים, כדי להתאים את האטרקציה לאירוע, כגון: גיל המשתתפים, מיקום האירוע, זמן האירוע (שעה ביום, עונה בשנה) וכמובן התקציב שלכם.

אז איזה אטרקציות מתאימות לאירועים ואיך מתאימים את האטרקציה לאירוע? סיקרנו עבורכם מספר אטרקציות לאירועים, הפופולריות והמובילות ביותר בתחום!

איזה אטרקציות מתאימות לאירועים?

מתקנים מתנפחים – כיום קיימים מגוון רחב של מתקנים מתנפחים לכל הגילאים, מקטנים ועד גדולים, אפילו למבוגרים! ורבים מהתנפחים משלבים אתגר או משחק, שהופך אותם לאטרקטיבים עוד יותר. מתקנים מתנפחים מתחלקים לכמה סוגים: אטרקציות ומשחקים או מתנפחים לפי קונספט, מתנפחי קפיצה, מתנפחי ספורט אתגרי, מתנפחים לגיל הרך, מתנפחים לבריכה ומתנפחים המשלבים מים. ניתן להתאים את סוג המתנפח לגיל משתתפי האירוע, או לבחור מגוון מתנפחים לגילאים שונים.

מתקני לונה פארק – מיני לונה פארק הוא חווייה אטרקטיבית ומהנה לפעוטות וילדים. קיים מגוון רחב של מתקני לונה פארק ניידים, אשר יכולים לשמש אתכם באירוע המתאים לקטנטנים. למשל רכבת על מסילה, קרוסלות ואפילו מיני ספינת פיראטים!

שולחנות משחק – כשמתכננים אירוע לילדים גדולים או למבוגרים ורוצים לשלב משחקי ספורט באירוע, מבלי לגרום להם להזיע, שולחנות משחק הם הפתרון האולטימטיבי. שולחנות פינג פונג, כדורגל, הוקי, כדורסל, ביליארד ועוד יהפכו את האירוע שלכם למעניין ויוציאו מהמשתתפים שלכם את המיטב. כי אין כמו רוח ספורטיבית כדי לגלות את התחרותיות של האורחים שלכם!

דוכני מזון – רוצים לוותר על קייטרינג ולחסוך בהוצאות האירוע? דוכני מזון לאירועים זה בדיוק הפתרון בשבילכם! מגוון רחב של דוכני מזון מהיר, נשנושים, קינוחים, מתוקים ומלוחים יקפיצו את האירוע שלכם וישמחו את האורחים. מכונות גלידה אמריקאית, גלידת יוגורט או מכונת ברד באירועי קיץ הם פריט חובה בכל אירוע. אין יריד שבו לא תמצאו דוכן המבורגר או דוכן נקניקיות, דוכן קרפ צרפתי מפנק או דוכן של וופל בלגי על מקל עם תוספות משגעות. דוכנים שמתאימים לכל אירוע ולכל הגילאים!

איזה אטרקציות לאירועים כדאי להזמין?

כדי לבחור את האטרקציות שהכי מתאימות לאירוע שלכם, עליכם להחליט מה יהיה אופי האירוע ולתכנן את כמות המשתתפים ומועד האירוע. כך תוכלו להחליט אם ברצונכם להזמין אטרקציית הפעלה (כמו מתקנים מתנפחים או שולחנות משחק) ואם יש לכם צורך לשלב גם דוכני מזון.

נציגי השירות שלנו ישמחו לתת לכם ייעוץ, ולעזור לכם לבנות את התכנית האטרקטיבית לאירוע שלכם, שתהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן