מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לאירועים מחירים

בשנים האחרונות אטרקציות לאירועים הפכו פופולריות יותר ויותר, הן בקרב אירועים לילדים והן בקרב אירועים למבוגרים.

כאשר מתכננים אירוע ומעוניינים לשדרג אותו, חשוב לוודא מה התקציב שלכם ושהאטרקציות לאירועים במחירים שמתאימים לו.

מחירי אטרקציות לאירועים משתנים בין אטרקציה לאטרקציה, והדבר בתלוי במספר דברים.

סוג האטרקציה – המחיר משתנה בין סוגי האטרקציות השונים, בגלל עלויות התפעול והתחזוקה של האטרקציה. המחיר לדוכן מזון והמחיר למתקן מתנפח לא יהיה זהה, מפני שעלויות התפעול הן שונות. אפילו בקטגוריית המתקנים המתנפחים נוכל למצוא מחירים שונים לכל אטרקציה, בהתאם לגודל ודרישות המתקן. כך למשל אם תזמינו מתקן מתנפח לילדים שדורש רק ניפוח הוא יהיה זול יותר מאשר מתקן מתנפח בעל אלמנטים שזזים על ידי חשמל.

גודל האטרקציה – ככל שהאטרקציה שנזמין גדולה יותר פיזית, היא תהיה גם יקרה יותר. מפני שנדרשים משאבים רבים יותר לתחזוקה שלה, הן בהכנה לפני האירוע והן בתפעולה במהלך האירוע.

מקום האירוע – לאטרקציות שונות נדרשים משאבים שונים ומחיר האטרקציה יכול להשתנות בהתאם לתנאים בשטח. כך למשל במידה ותרצו להזמין מתקן מתנפח למסיבה באמצע המדבר, יידרשו להמציא משאבים שלא קיימים שם, כגון

מה כלול במחיר?

מחירי אטרקציות לאירועים כוללים גם שירותים נלווים מלבד ההשכרה עצמה. אצלנו תקבלו גם משלוח עד מקום האירוע, השירות כולל הרכבה והתקנה של האטרקציה, שירותי מפעיל על ידי מפעיל מקצועי עם רישיון בתוקף וכמובן פירוק של האטרקציה בסיום האירוע.

האם המחיר משתנה בהתאם לכמות האורחים?

האם המחיר משתנה בהתאם לכמות האורחים?

מחיר אטרקציות לאירועים יכול להתשנות בהתאם לכמות האורחים שלכם, זה תלוי באיזה אטרקציה בוחרים. אם בחרתם דוכן מזון, עלות הדוכן תהיה בהתאם לכמות המזון שיידרש כדי לספק את כל האורחים שלכם. אם בחרתם במתקן מתנפח, נוכל לייעץ לכם איזה מתקן כדאי לכם לבחור כך שהוא יספיק לכל המשתתפים, לעיתים נמליץ לכם לבחור בכמה מתנפחים כדי לתפעל את האירוע בצורה יותר בטיחותית ונעימה למשתתפים.

לפני שמזמינים אטרקציות לאירועים ומשווים מחירים חשוב להתייעץ ולהבין מה יתאים לאירוע שלכם. אנחנו בעולם המתנפחים בעלי ניסיון רב שנים באירועים מכל הסוגים, נשמח לתת לכם ייעוץ והכוונה בנושא.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן