מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציות לאירועים בחיפה

מקיימים אירוע בחיפה ומחפשים אטרקציות להשכרה? תנו לנו לעזור לכם!

עולם המתנפחים המומחים באטרקציות לאירועים – כל סוגי האטרקציות לכל סוגי האירועים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות להשכרה: דוכני מזון, מתקנים מתנפחים, מתנפחי מים ומתנפחים לבריכה, גימיקם למסיבות ואירועים, ביתני הפעלה ומשחק, שולחנות משחק, משחקי וידיאו, מתקני מיני לונה פארק לקטנטנים ועוד!

האם אתם מספקים אטרקציות לאירועים בחיפה?

אני מספקים אטרקציות לאירועים בחיפה ובכל רחבי הארץ! נגיע לאן שתרצו, עם האטרקציה שתבחרו.

השירות שלנו כולל שירותי משלוח עד למקום האירוע, התקנה והרכבה של האטרקציה, תפעול על ידי מפעיל אדיב ומקצועי בעל רישיון מפעיל בתוקף וכמובן פירוק האטרקציה בסיום האירוע. כך אתם יכולים להנות מהאירוע שלכם בראש שקט.

איזה אטרקציות מתאימות לאירועים בחיפה?

כל אטרקציה יכולה להתאים לאירוע בחיפה, השאלה היא מה סוג האירוע שלכם?

למסיבות ימי הולדת לגיל הרך – נמליץ לכם על אטרקציות מתאימות גיל, שיכולות להיות מתקן מתנפח או אחד ממתקני המיני לונה פארק שלנו: רכבת על מסילה, קרוסלות או ספינת פיראטים.

למסיבות ימי הולדת לילדים או מסיבות כיתה – נמליץ לכם על אטרקציות מתקנים מתנפחים. קיימים מגוון רחב של מתקנים מתנפחים שיכולים להתאים, מתקני ספורט אתגרי, מתקני קפיצה, סימולטורים ומתקנים תחרותיים.

למסיבות בריכה או מסיבות על חוף הים – נמליץ לכם על מתנפחי המים שלנו. בין אם זו מסיבת כיתה או יום גיבוש צוותי, יש לנו מתקנים מתנפחים למים לכל הגילאים. חווייה ספורטיבית מהנה ומגבשת שתקפיץ את האירוע שלכם לכל המשתתפים.

למסיבות בחצר או בבית – נמליץ לכם על שולחנות המשחק שלנו או על עמדות משחקי הוידיאו שאנו מציעים, יכולים להתאים לכל גיל ולכל סוג מסיבה.

לאירועים באולמות אירועים או גני אירועים – נמליץ לכם לשלב אחד מדוכני המזון שלנו. דוכן מתוק יכול להקפיץ את החווייה הקולינרית. אצלנו תמצאו דוכני וופל בלגי מפנקים, גלידת יוגורט, דוכן קרפ או מכונת סוכר. מחפשים דוכן מזון למסיבת אפטר? אצלנו תמצאו מגוון רחב של דוכני מזון מהיר, כי מי לא רוצה לסיים את החתונה עם המבורגר איכותי או נקניקייה בלחמנייה חמה ומפנקת?

לא יודעים במה לבחור? אנו נשמח לעזור לכם להתאים את האטרקציה לאירוע שלכם. צרו קשר עם אחד מנציגינו עוד היום ותהנו מיחס אישי ושירות מקצועי.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן