מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

אטרקציה לאירועים

בעידן שבו כולנו מחוברים למסכים 24/7, הפעלת האורחים או המשתתפים באירוע שלנו הופכת לאתגר. לכן חשוב לשלב בכל אירוע אטרקציה מעניינת ומפתיעה, שתספק להם הנאה רבה!

לא משנה אם אתם מתכננים מסיבת כיתה, אירוע בר/בת מצווה, אירוע חברה או אפילו חתונה – שילוב של אטרקציה לאירועים תשדרג את האירוע שלכם ותהפוך אותו לבלתי נשכח!

איזה אטרקציה תהפוך את האירוע לבלתי נשכח?

אטרקציה לאירועים חייבת להתאים לאופי האירוע ולסוג האורחים. לכן כאשר מתכננים להזמין אטרקציה לאירועים צריך לבחור אטרקציה שתתאים לגיל המשתתפים, למועד האירוע ולכמות המשתתפים.

כשמתכננים למשל אירוע חברה או אירוע עסקי, כדאי לבחור מבין האטרקציות המובילות המתאימות למבוגרים. בין האטרקציות הפופולריות למבוגרים: שולחנות משחק כמו ביליארד או פינג פונג וגם עמדות מולטימדיה עם משחקי וידיאו. מאוד מומלץ לשלב דוכני מזון כמו וופל בלגי על מקל או דוכן נקניקיות.

אם האירוע שלכם מתקיים בבריכה, כמו יום גיבוש או מסיבת סיום, ישנם מגוון רחב של מתנפחים לבריכה שיוסיפו עניין ופעילות מגבשת לכל המשתתפים: כדורי ענק, רולרים מתנפחים, מגלשות מתנפחות או מתקני טיפוס למים. כל פעילות ספורטיבית במים תהפוך את האירוע שלכם למהנה ובלתי נשכח.

במידה ואתם מתכננים אירוע לילדים או פעוטות, קיימות מגוון רחב של אטרקציות מתאימות לכל גיל: מתקנים מתנפחים, ביתני הפעלה, מתקני מיני לונה פארק, דוכני מזון ועוד! כדאי מאוד לשלב אטרקציית משחק שתפעיל את הילדים וגם דוכני מזון, שיעסיקו את הילדים בזמן ההמתנה לתורם על האטרקציה השווה.

מה כלול בשירות?

השכרת אטרקציה לאירוע דורשת תכנון נכון וקפדני, אנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום ומבטיחים לכם שתקבלו שירות אישי ומקצועי. השירות שלנו כולל משלוח האטרקציה למקום האירוע, התקנה ופירוק. רוב האטרקציות שלנו כוללות גם שירות של מפעיל במידת הצורך. כל המפעילים שלנו עוברים הכשרה מתאימה, תוך שימת דגש על שירות אדיב ומקצועי שיספק לכם מענה מעולה למשך כל זמן האירוע.

כל האטרקציות שלנו עומדות בתקנות הבטיחות וכל המפעילים שלנו בעלי רישיון מפעיל בתוקף, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם והאורחים שלכם בידיים טובות. כל מה שנותר לכם לעשות, הוא רק להנות!

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

דילוג לתוכן