מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

תותח קצף ירוק

תותח הקצף הירוק הוא אטרקציה מלהיבה, שנועדה ליצור חווית קצף מהנה וסוחפת עבור מגוון אירועים. מכונה עוצמתית זו יורה כמויות גדולות של קצף, המכסה את האזור בשמיכה של בועות רכות. תותח הקצף קל להפעלה ותחזוקה, מה שמבטיח חוויה נטולת טרחה לכל מארגן אירועים.

הקצף התוסס מוסיף נופך ייחודי לכל חגיגה, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד למסיבות בחוץ, פסטיבלים ועוד. תותח הקצף הירוק מושלם להוספת אלמנט תוסס וצבעוני לאירוע שלכם.

תותח הקצף הירוק מושלם לכל מי שרוצה להוסיף נגיעה של כיף לאירוע שלו. הוא אידיאלי למסיבות ילדים, שם ההתרגשות מהקצף יכולה לבדר את הקטנטנים במשך שעות. גם בני נוער ומבוגרים יהנו ממסיבות קצף, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לימי הולדת, מסיבות סיום ואפילו אירועים עסקיים. למי שמחפש רעיונות ייחודיים לבת מצווה לא באולם, תותח הקצף הירוק מציע חוויה בלתי נשכחת תחת כיפת השמיים. בין אם מדובר במפגש משפחתי או אירוע קהילתי, תותח הקצף הזה מביא שמחה לכל הגילאים.

תותח הקצף הירוק מושלם למגוון רחב של אירועים, ומוסיף טוויסט ייחודי וכיפי לאירוע שלכם. זהו מתקן אידיאלי לחגיגות בחוץ ויהפוך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

עבור אלו המחפשים רעיונות לבת מצווה לא באולם, תותח הקצף הירוק מציע אלטרנטיבה מלהיבה ויוצר אווירה תוססת שתכבוש את האורחים. בין אם מדובר במסיבת צנועה בגינה או באירוע גדול עם כל המשפחה המורחבת והחברים מהכיתה, תותח הקצף הזה מבטיח שעות של כיף והתרגשות.

השימוש בתותח הקצף הוא פשוט וידידותי למשתמש. ראשית, ממקמים את התותח באזור פתוח עם מספיק מקום להתפשטות הקצף. יש צורך בשקע חשמלי בטווח של עד 15 מטרים ומקור מים. לאחר החיבור, המפעיל ממלא את המכונה בתמיסת קצף, שהיא מתכלה ביולוגית והיפואלרגנית. כאשר מפעילים את התותח, הוא יורה קצף, ויוצר סביבה מהנה ותוססת. תותח הקצף מופעל על ידי מפעיל מטעמנו, על מנת להבטיח הפעלה בטוחה ויעילה לאורך כל האירוע. הניקוי פשוט, מכיוון שהקצף מתמוסס באופן טבעי, ואינו מותיר לכלוך מאחור.

מחפשים רעיונות מקוריים לחגיגת בת מצווה מחוץ לאולם?

ארגון בת מצווה מחוץ לכותלי אולם, יכול להפוך את האירוע לחוויה מרעננת ובלתי נשכחת. דמיינו חגיגה על שפת הים, בה האורחים נהנים מהשמש, מהגלים ומהכיף של מסיבת קצף. רעיון נוסף הוא מסיבת גן קסומה, המעוצבת בעושר של פרחים וצמחייה, בה תותח הקצף מוסיף נופך של כיף והתרגשות.

רעיונות אלו לחגיגת בת מצווה מחוץ לאולם יהפכו את האירוע לייחודי ובלתי נשכח, וישלבו בין מסורת לחגיגה מודרנית.

תמונות נוספות:

מוצרים נוספים לאירוע:

שער כדור רגל מתנפח

קפיצות פטריה מתנפח

קפיצות פטריה

מגלשת מים כריש

מתקן קפיצות בננה

גלידה אמריקאית

מתקן קפיצות לגיל הרך

הפל אותי

מגלשת אקסטרים

קיר טיפוס

תפוס אותי

כדור על המים

שור זועם

בנג'י גובה

עמדות מולטימדיה

ביתן כדור סל

מגלשת הוואי

מתחם סומו כדורים

דוכן קרפ

אתגרון סופרמן

גלידת יוגורט מפנקת

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

אני מתעניין במוצר: תותח קצף ירוק

דילוג לתוכן