מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

רולר על המים

למה רולר המים הוא אטרקציה חובה באירועים בראשון לציון?

רולר מים הוא מתקן מתנפח מלהיב וחדשני, שנועד להבטיח מקסימום הנאה במים. מתקן שקוף וגלילי זה מאפשר למשתמשים ללכת, לרוץ או להתגלגל על פני המים, ומספק חוויה ייחודית ומרגשת. רולר המים, המיוצר מחומרים איכותיים ועמידים, מבטיח בטיחות לצד בילוי בלתי נגמר. המתקן מתאים לכל הגילאים ומהווה בחירה מושלמת למסיבות בריכה או כל התכנסות על בסיס מים. העיצוב השקוף תורם לחוויה מלהיבה עוד יותר. בין אם אתם מחפשים להעצים מסיבת יום הולדת או אירוע קהילתי, רולר המים הוא בחירה יוצאת דופן שתספק הנאה בלתי נשכחת.

למה לבחור במתנפחים לאירוע שלכם?

אקלים הקיץ הישראלי החם הופך מתנפחים על בסיס מים למיוחדים ומושכים, ומספקים גם כיף וגם דרך להתרענן. מתנפחים בראשון לציון פונים לכל הגילאים, ומבטיחים שכולם, מפעוטות ועד מבוגרים, יוכלו ליהנות מהחגיגות. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, אירוע חברה או התכנסות קהילתית, מתנפחים אלה מוסיפים נופך ייחודי ששומר על בידור האורחים ויוצר זיכרונות מתמשכים. בנוסף, עם הקמה ותפעול מקצועיים, תוכלו להתמקד בהנאה מהאירוע ולהשאיר את הלוגיסטיקה למומחים.

אילו שירותים אנו מציעים?

אצלנו בעולם המתנפחים, תמצאו מגוון רחב של שירותים, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. אנו מציעים השכרת מתנפחים למגוון אירועים, כולל ימי הולדת, אירועים עסקיים ומפגשים קהילתיים. אטרקציות ומתנפחים מרגשים במים, מתנפחי ספורט אתגרי, המותאמים לכל הגילאים וההעדפות. בנוסף, אנו מספקים השכרת דוכני מזון לשביעות רצונם של האורחים שלכם. חבילת השירות כוללת הובלה, התקנה, שירותי מפעיל ופירוק בסיום האירוע. כל המפעילים מחזיקים ברישיונות בתוקף, והמתקנים עומדים בתקני הבטיחות, מה שמבטיח חוויה חלקה ובטוחה.

בטיחות ונוחות הן בראש סדר העדיפויות שלנו. כל מתקני החברה מגיעים עם תו תקן ממכון התקנים הישראלי, המבטיח עמידה בתקנות מחמירות. המפעילים שלנו בעלי רישיון וניסיון עשיר, מטפלים בהקמה, תפעול ופירוק של המתקנים המתנפחים. משמעות הדבר היא שתוכלו להירגע וליהנות מהאירוע שלכם ללא דאגות לוגיסטיות. בנוסף, אנו מציעים כיסוי ביטוחי מקיף לכל המתקנים שלנו. הצוות שלנו מסור לספק חוויה חלקה ולוודא שכל אירוע יהיה מהנה ובטוח עבור כל המשתתפים.

תמונות נוספות:

מוצרים נוספים לאירוע:

קליעה למטרה

מגלשת סופר סלייד

סימולטור נהיגה VR

אטרקצית תותח קצף

אתגרון פארק היורה

דוכן נקניקיות

מתחם לגו גימבורי‏‏

מיני סלידר

גשר צף וואיפאוט

מגלשת כריש

קרוסלת שרשראות

אטרקציית מטביע

מתקן הפעלה 5 תחנות

מכונת פופקורן

מגלשת אש ומים

מתקן אומגה מתנפח 

ביתן כדור סל

מתקן קפיצות בננה

הוקי אוויר זוגי

שולחן ביליארד

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

אני מתעניין במוצר: רולר על המים

דילוג לתוכן