מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מתקן קפיצות לגיל הרך

רוחב

3.5 מטר

אורך

4 מטר

גובה

2 מטר

משתתפים

4

מתקן קפיצות וגלישה לגיל הרך, תוכנן ועוצב במיוחד לפעוטות!

המתקן בעל במת קפיצה מתנפחת, עטופה כולה ברשת, כדי לשמור על הילדים שקופצים ונהנים, מפני נפילה מחוצה לה.

בנוסף לבמה המתנפחת, המספקת אטרקציה אטרקטיבית מאוד לילדים בגילאים אלו, ישנה גם מגלשה, בה ניתן להתגלש בחזרה על הבמה המתנפחת. אל המגלשה אפשר להגיע בקלות בטיפוס של 2-3 שלבי מדרגות, המתאימים במיוחד לגיל הרך.

מתקן מתנפח זה, יתאים להשכרה עבור אירועים מכל הסוגים! במיוחד ימי הולדת בחצר הבית או בגינה ציבורית; אירועים רבי משתתפים, בהם מגוון הגילאים רחב; וכל אירוע שבו יבלו ילדים בגיל הרך, אותם צריך להעסיק.

מחפשים מתנפחים להשכרה בחדרה, ירושלים או כל מקום אחר בארץ?

הכירו את עולם המתנפחים – חברה מובילה בתחום השכרת מתקנים מתנפחים לאירועים בחדרה ובכל הארץ. עם מגוון רחב של מתקנים צבעוניים, משעשעים ומרתקים, אנחנו מבטיחים לכם חוויה בלתי נשכחת לאירוע שלכם.

מתנפחים להשכרה הם פתרון מושלם לימי הולדת, מסיבות כיתה, אירועי חברה וכל אירוע אחר שבו אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם. המתקנים שלנו מתאימים לכל הגילאים ויוצרים אווירה של שמחה, כיף וגיבוש קבוצתי.

בעולם המתנפחים אנחנו שמים דגש על בטיחות ואיכות השירות. כל המתקנים שלנו עוברים בדיקות קפדניות בטרם ההשכרה, ומפעילים מקצועיים מלווים את האירוע שלכם, על מנת להבטיח חוויה בטוחה ובלתי נשכחת. צוות המומחים שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את המתקנים המתאימים ביותר לאירוע שלכם.

כאשר משכירים מתנפחים להשכרה בחדרה או בכל עיר אחרת בארץ, החבילה כוללת הרבה יותר מרק את המתקנים עצמם. שירות מקיף של מתנפחים להשכרה מספק הכל – החל מההובלה וההקמה של המתקנים במקום האירוע, דרך מפעילים מקצועיים שמלווים את האירוע ומפעילים את המתקנים, ועד לפירוק ופינוי של המתקנים. כך שאתם יכולים להריגע ולהנות מאירוע בטוח בראש שקט.

אנו לא רק מספקים מתקנים איכותיים ובטיחותיים, אלא גם מלווים אתכם צעד אחר צעד בתכנון האירוע. צוות המומחים שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את המתקנים המתאימים ביותר לאירוע שלכם, להציע לכם רעיונות מקוריים ופתרונות יצירתיים לכל צורך, ולתכנן את האירוע עד לפרט הקטן ביותר.

אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את האירוע הבא שלכם לחוויה בלתי נשכחת עם מתנפחים להשכרה. לכו על חוויה מרגשת ונהדרת, עם מתנפחים להשכרה בחדרה של עולם המתנפחים! התקשרו עכשיו והפכו את האירוע הבא שלכם לבלתי נשכח.

אופי פעילות – מתקן קפיצות וגלישה לגיל הרך .

תמונות נוספות:

מוצרים נוספים לאירוע:

מתקן התולעת

מגלשת אקסטרים

בריכת כדורים

עמדת צילום 360

מיני סלידר

מיני קפיצות דקלים

ביתן כדור-עף

סימולטור גלשן

אתגרון סופרמן

גלידת יוגורט מפנקת

מתחם לגו גימבורי‏‏

קיר טיפוס

שולחן פינג פונג

קרוסלת דמויות

דוכן קרפ

מתקן אומגה מתנפח 

כדורסל אנושי

גלידה אמריקאית

אטרקצית תותח קצף

פינות ישיבה לילדים

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

אני מתעניין במוצר: מתקן קפיצות לגיל הרך

דילוג לתוכן