מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מתחם סומו כדורים

קוטר

6 מטר

משתתפים

2

מתחם סומו כדורים הוא אטרקציה מתנפחת מהנה ואינטראקטיבית, שנועדה להכניס התרגשות לכל אירוע.

המתחם מורכב מכדורים מתנפחים ענקיים, שלובשים המשתתפים כדי להשתתף בתחרויות ידידותיות. המטרה היא להיתקל ביריב ולנסות להפיל אותו או לדחוף אותו אל מחוץ לאזור המשחק המיועד.

הכדורים עשויים PCV איכותי ועמיד במיוחד, מה שמבטיח בטיחות לאורך כל השימוש.

מתחם סומו כדורים מושך ויזואלית עם צבעים עזים, מה שהופך אותו לאטרקציה בולטת לאירועים כמו ימי הולדת, אירועים עסקיים, ובמיוחד כרעיון ייחודי לבר מצווה.

מתחם סומו כדורים תוכנן עבור אנשים בכל הגילאים, מה שהופך אותו למושלם לילדים, בני נוער ומבוגרים. זוהי בחירה מצוינת למפגשים משפחתיים, אירועים עסקיים ופסטיבלים קהילתיים. בין אם מדובר בבר מצווה, במסיבת יום הולדת או כל חגיגה אחרת, אטרקציה זו מספקת בילוי מהנה ובטוח לכל המעורבים.

הוא פופולרי במיוחד כרעיון לבר מצווה, ומציע פעילות ייחודית ומשעשעת. חליפות הניפוח מוסיפות התרגשות וכיף, והופכות כל אירוע לבלתי נשכח ומרתק עבור משתתפים בכל הגילאים.

השימוש במתחם כדורי הסומו הוא פשוט וקל. המשתתפים לובשים את הכדורים המתנפחים ונכנסים לאזור המשחק. המטרה היא להיתקל ביריב ולנסות להפיל אותו או לדחוף אותו אל מחוץ לזירה. מפעיל מפקח על המשחק על מנת להבטיח בטיחות ומשחק הוגן. החליפות מתוכננות להיות נוחות ולספק ריפוד נרחב.

תכנון בר מצווה יכול להיות משימה מאתגרת, אך שילוב פעילויות ייחודיות ומרתקות כמו מתחם סומו כדורים, יכול להפוך אותו לחגיגה בלתי נשכחת.

רעיונות נוספים לבר מצווה כוללים שולחנות משחק אינטראקטיביים, עמדות מולטימדיה ואפילו דוכני מזון לשמירה על בידור ושביעות רצון האורחים. אנו מציעים מגוון אטרקציות הניתנות להתאמה אישית, לנושא ולאווירה של בר המצווה שלכם. מה שמבטיח חוויה מהנה ובלתי נשכחת עבור בעל השמחה והאורחים כאחד.

ענו בעולם המתנפחים, מציעים מגוון שירותים מקיף, להפיכת האירוע שלכם לבלתי נשכח.

אצלנו תוכלו למצוא השכרת מתנפחים, אטרקציות ודוכני מזון. השירות כולל הובלה, התקנה, שירותי מפעיל ופירוק. עם מתקנים בעלי תו תקן ומפעילים בעלי רישיון מפעיל בתוקף, הבטיחות והאיכות מובטחים באירוע שלכם.

בואו להתרשם מההצעות הייחודיות שלנו, לרעיונות מרגשים לבר מצווה ועוד.

אופן פעילות: מתקן תחרותי המשלב חשיבה ודחיפה והאחרון שנשאר בזירה מנצח 

תמונות נוספות:

מוצרים נוספים לאירוע:

מתקן קפיצות בננה

מגלשת מים דולפין

סנוקר בול אנושי

הוקי אוויר משולש

מתקן קפיצות לגיל הרך

תפוס אותי

אתגרון ספורט

מגלשת סופר סלייד

מגלשת קמיקזה

אתגרון פארק היורה

כדורסל אנושי

אתגרון סופרמן

סוסים מכניים+ מתחם

אטרקציית פארק מים כריש

אטרקציית מטביע

מגלשת מים כריש

ביתן כדורסל מתנפח

בנג'י גובה

עמדת צילום 360

אטרקצית תותח קצף

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

אני מתעניין במוצר: מתחם סומו כדורים

דילוג לתוכן