מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מגלשת גל כתומה.

רוחב

3.15 מטר

אורך

9.30 מטר

גובה

5.20 מטר

משתתפים

1 -מתקן עם פעילות זורמת

דמיינו גל כתום זוהר של כיף מתנפץ אל תוך האירוע שלכם! מגלשת הגלים הכתומה היא מגלשה מתנפחת שמבטיחה התזה של התלהבות וצבע. היא ניצבת גבוהה וגאה, ומעוצבת למשוך את העיניים והלבבות של ילדים ומבוגרים כאחד.

בין אם אתם מתכננים מסיבת גינה או קרנבל קהילתי, מגלשה זו מוסיפה את גורם ה"וואו" לאירוע שלכם. זוהי לא סתם אטרקציה מתנפחת – זוהי האטרקציה המרכזית בכל התכנסות, והיא מוכנה לספק כיף וצחוק אינסופיים לכל הגילאים.

תכנון אירוע בת מצווה יכול להיות משימה לא פשוטה. אתם רוצים שהאירוע יהיה מיוחד, בלתי נשכח ומהנה עבור כל המוזמנים, ובעיקר עבור כלת השמחה. אז איך תוכלו להבטיח שהבת מצווה שלכם תהיה שיחת היום? התשובה פשוטה: מגלשת הגל הכתומה! כי זו האטרקציה שמשדרגת כל בת מצווה! – גיבורת העל של המגלשות המתנפחות. היא לא סתם מגלשה, היא הרפתקה אפית עטופה בווניל כתום בוהק.

דמיינו את החיוך על פניה של בתכם, כשהיא רואה את המגלשה הענקית הזו, צבועה בצבע כתום עז וקוראת לה להרפתקה. דמיינו את צהלות השמחה של כל הילדים כשהם מטפסים במעלה המגלשה וצוללים מטה אל תוך ים של צחוק והנאה. מגלשת הגל הכתומה היא לא סתם אטרקציה, היא מרכז העניינים, היא המוקד שסביבו תתאסף כל האנרגיה של המסיבה.

למה להסתפק במשחקי מסיבה משעממים, כשאתם יכולים לקבל מגלשה מתנשאת וגלית שצועקת "כיף"?

המגלשה הזו מושלמת לבת מצווה כי היא משלבת ריגוש ובטיחות.

עכשיו, בואו נדבר על גורם ההתזה – בין אם אתם מתכננים אירוע יבש או רטוב, מגלשת הגל הכתומה תספק את הסחורה. בכנות, זה כמו לתת למסיבה שלכם 100% הבטחה לכיף!

אנו בעולם המתנפחים, מציעים מגוון רחב של מתקנים ואטרקציות לאירועים, ביניהם מגלשת הגל הכתומה, המושלמת לפעילות בת מצווה. אנו דואגים לכל הפרטים, החל מההובלה וההתקנה של המגלשה, דרך שירותי מפעיל מוסמך ועד לפירוק בסיום האירוע. כל המתקנים שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובעלי תו תקן, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שהילדים שלכם בידיים טובות. מגלשת הגל הכתומה מבית עולם המתנפחים, היא הבחירה המושלמת להפיכתה של כל פעילות בת מצווה לחוויה בלתי נשכחת.

אופן פעילות : מתקן גלישה יבש -רטוב

תמונות נוספות:

מוצרים נוספים לאירוע:

אטרקציית מטביע

קפיצות דינוזאור

מגלשת כריש

עמדות פרי שייק

מיני קפיצות דקלים

קליעה למטרה

מתקן סולומות האומץ

ביתן יריד קרנבל

מתחם ג'ימבורי

כדורגל אנושי

שולחן ביליארד

ירי דרקונים

הטלת גרזנים

גלידה אמריקאית

מתקן נינג'ה אתגרי

מגלשת קמיקזה

אטרקציית פארק מים כריש

מתקן הפעלה כדורים מעופפים

תפוס אותי

דולפין לבריכה

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

אני מתעניין במוצר: מגלשת גל כתומה.

דילוג לתוכן