מפעיל מורשה ברישיון שירות בכל ישראל

מגלשת אש ומים

רוחב

4 מטר

אורך

7.5 מטר

גובה

6 מטר

משתתפים

2

 

הר הגעש התפרץ! מהר! דרושים 2 גולשים אמיצים לטפס על ההר ולגלוש במורד הלבה הרותחת, ישר לתוך בריכת הקרח!

מתקן מתנפח מגלשת אש ומים מביא לכם הרפתקה של ממש, עם 2 מגלשות מים בגדלים שונים, למרגלותן בריכת שכשוך צוננת. אל המגלשות ניתן לטפס דרך סולם שלבים, נוח וידידותי למשתמש.

מתאים לילדים (ומבוגרים) מגיל 5 ומעלה. בעל עיצוב ייחודי של אש ומים, משלב גלישה במגלשת מים אטרקטיבית ומהירה.

מתאים ל-2 משתתפים בו זמנית, בפעילות זורמת. מידות המתקן כ-7.4 מטר אורך, ו-4 מטר רוחב. מגיע לגובה של 6 מטרים. הקמת המתקן דורשת קרבה למקור חשמל ומים.

השכרת מתנפחים עם מים הפכה פופולרית ביותר בעשור האחרון, ואנחנו רואים יותר ויותר את המגלשות האימתניות הללו כמעט בכל אירוע. המגלשות המתנפחות פופולריות כל כך, מפני שהן מתאימות למגוון רחב של גילאים, מקטנים ועד גדולים. מגבלת השימוש היחידה יכולה להיות בגלל משקל או גובה המשתתף, וגם זה במקרים נדירים מאוד. לכן, מתנפחי מים צברו תאוצה, שכן הם נותנים מענה לקהלים מגוונים.

חלק גדול מהמגלשות הללו משלבות מספר מגלשות ברמות שונות, ובכך מאפשרות שימוש במתקן גם למי שמעוניין בגלישה מתונה וכיפית וגם למשתתפים אמיצים יותר – כולם יכולים להנות.

כאשר אתם רוכשים שירות של השכרת מתנפחים עם מים, אתם מקבלים גם שירות של מפעיל מטעמנו. המפעילים שלנו בעלי רישיון מפעיל, אך הם אינם מצילים. תפקידם והכשרתם היא להקים ולפרק את המתקן ולתפעל אותו ואת המשתתפים במהלך האירוע. חשוב להישמע להוראות בטיחות המפעילים.

איך משלבים מספר אטרקציות וביניהם השכרת מתנפחים עם מים?

חשוב להבין מי קהל היעד שלכם ומה חלוקת הגילאים שלו, אך בכל גיל היינו ממליצים לכם לשכור אטרקציות מגוונות לפעילויות שונות. לדוגמא, אם בחרתם לשכור מגלשת מים, היינו ממליצים לכם לשלב איתה את אחד מהסימולטורים שלנו (השור הזועם, סימולטור גלשן) ועוד אטרקציה שמאפשרת פעילות של מספר רב של משתתפים. טיפ נוסף, פעילות משלבת מים גורמת לרעב, לכן כדאי שיהיה לכם באירוע דוכן אוכל אחד לפחות. אצלנו תמצאו מגוון רחב של דוכני מזון, שיסגרו לכם את הפינה.

אז נתראה באירוע הבא!

אופן פעילות : מתקן גלישה יבש -רטוב עם מסלולי גובה גלישה משתנים , פעילות זורמת

תמונות נוספות:

מוצרים נוספים לאירוע:

מתחם ג’ימבורי

מתקן קפיצות כלב הפוך

מתנפח אתגרון פנדה

הטלת גרזנים

מגלשת קמיקזה

ביתן כדורסל מתנפח

ספינת פיראטים

שער כדור רגל מתנפח

אתגרון פארק היורה

גשר צף אטלנטיק

סימולטור גלשן

סימולטור נהיגה VR

דוכן גלידת יוגורט מפנקת

מתקן נינג’ה אתגרי

בלונים מתפוצצים

שולחן ביליארד

עמדות מולטימדיה

סנוקר בול אנושי

רולר על המים

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר:

התחילו שיחת וואצפ עם נציג:

אני מתעניין במוצר: מגלשת אש ומים

דילוג לתוכן